AstBoxes nano VoIP telefonközpont

Irodai IPPBX VOIP telefonk

Rendelésre / 3 munkanap!

Piacon egyedülállóan kedvező árú és tulajdonságú telefonrendszer!

Bővebb leírás

60 713 Ft‎
47 806 Ft‎ Áfa nélkül

Egyéb infó

SoC: Broad com BCM2835 (CPU, GPU, DSP, and SDRAM)
CPU: 700 MHz ARM1176JZF-S core (ARM11 family)
GPU: Broadcom VideoCore IV, OpenGL ES 2.0, 1080p30 h.264/MPEG-4 AVC high-profile decoder
Memory (SDRAM): 512 MB (shared with GPU)
USB 2.0 ports: 2 (via integrated USB hub)
Video outputs: Composite RCA (PAL & NTSC), HDMI (rev 1.3 & 1.4), raw LCD Panels via DSI
14 HDMI resolutions from 640×350 to 1920×1200 plus various PAL and NTSC standards.
Audio outputs: 3.5 mm jack, HDMI
Onboard storage: SD / MMC / SDIO card slot
Onboard network: 10/100 Ethernet (RJ45)
Low-level peripherals: 8 × GPIO, UART, I?C bus, SPI bus with two chip selects, +3.3 V, +5 V, ground
Power ratings: 700 mA (3.5 W)
Power source: 5 volt via MicroUSB or GPIO header
Size: 85.60 × 53.98 mm (3.370 × 2.125 in)
Weight: 45 g (1.6 oz)
Planned operating systems: Debian  GNU/Linux, Fedora, Arch Linux, RISC OS

 

Előre konfigurált és telepített Asterisk rendszer minden kiegészító funkcióval.

3w fogyasztás, korlátlan bővítési lehetőségek.

Nano méret ár és fogysztás viszont egy nagy telefonközpont tudásával.

Garanciális, valamint elégedetlenség esetén visszavásárlás!

Funkciók 

» hívószámkijelzés 
» hívásátadás 
» hívásátirányítás 
» hívásvárakoztatás 
» csengetési csoportok 
» csengetés-vándorlás 
» konferenciahívás 
» hangposta rendszer (Voicemail rendszer: message to email + WEB User felület) 
» fax to e-mail szolgáltatás 
» híváskorlátozás 
» hangbemondás 
» tartás zene (MP3 formátumban) 
» részletes forgalmi kimutatás (PDF formátumban)stb.









· A rendszer egy Linux alapú önálló szerver számítógépen fut és nincs szükség hagyományos PBX hardverre. Kialakításakor a rugalmasság, a flexibilitás és a megbízhatóságon volt a hangsúly. 

· A szoftver támogatja és használja az európai és amerikai jelzésrendszer típusokat. Képes mind a hagyományos telefonszolgáltatók, mind mobilszolgáltatók nyilvános hálózataival, akár analóg akár digitális ISDN BRI/PRI vonalakon keresztül kapcsolódni. 

· A hagyományos alközpontoktól eltérően a rendszer Voice Over IP működéséhez nincs szükség speciális hardver elemekre. Az IP telefonok mellett a rendszer kezeli a hagyományos telefon készülékeket (ezeket adapterek segítségével) és használható az általunk telepítethető soft phone alkalmazással is. 

· Műszaki javaslatunk komplett alközponti szolgáltatást nyújt ügyfeleink számára. A hagyományos funkciók mellett megemlítjük a hívószám kijelzést, a SIP és H.323 protokollokon történő kommunikációt, a konferenciakezelést, és a telefonkönyv kitárcsázó funkcióval szolgáltatásokat). 

Alközpont – PBX
 Egy olyan alközpont, amely versenyez mind tulajdonságban mind működésben a hagyományos alközpontokkal. 
Más hagyományos alközpontok jóval drágábbak, nagymértékben licence függők, és saját bővítőkártyáit és rendszerkészülékeit kell használni.


 Jóval költséghatékonyabb, alacsony karbantartás igényő, flexibilis és együttmőködik minden hang- és adathálózattal. 
 Egy ISDN BRI vagy ISDN PRI kártyával, egy hagyományos PC-vel, és a megfelelő szakmérnök segítségével le lehet cserélni egy hagyományos alközpontot, vagy a régi alközponthoz kapcsolódva VoIP képessé tehető a régi berendezés, miközben persze jelentősen bővül a szolgáltatások listáját. Az Asterisk szoftverbe integrálva van a szokásos IP telefon protokollok (pl H.323, SIP). Az analóg telefonok, gyártótól függetlenül használhatóak a rendszerben. Az Asterisk rendszerek szilárdan és stabilan működnek 

· Intelligens Válaszadó Rendszer – IVR 
 Flexibilis IVR képessége megengedi, hogy a felhasználó akár adatbázis integrációt is használjon, és a menük hangállományait meghallgassa. Használhatunk MySQL-t vagy egyéb nyílt rendszerű adatbázist. Az Asterisk IVR-ban normál tone vezérléseket lehet kiadni. Adatbázisba képes rekordokat írni, adatbázisból képes adatokat lekérdezni. 
Az IVR-ban több szintű fa (menü) struktúra alakítható ki. 

Automata kezelő – Auto Attendant
 Automata-kezelő tartalmaz hangbemondásokat, „zenetartásban” szolgáltatást, hangüzenet továbbítást további lehetoségekkel (e-mailküldés). Hívástartás közben választható, hogy zenét vagy el?re rögzített szöveget hallgasson az ügyfél. Különálló automatakezelő funkciók használhatóak, különböző helyzetekhez. A hangposta flexibilisen használja a mellékeket, dolgozói osztályokat, címtárakat. Az Asteriskben a hangposta kapacitás csak a szerver PC kapacitásától függ, szemben a hagyományos alközpontokéval, amelyek licence kötelesek.



· Konferencia híd – Conference Bridge
A „Meet Me Bridge” teljes funkcionalitása integrálva van az Asterisk-be, és támogatja a több résztvevős üzleti konferenciabeszéléseket is. A konferencia vezetője tudja meghatározni, hogy csak hallgatni vagy hallgatni és beszélni is lehessen a konferencián belül. Ha a konferencia vezetője kiszáll a beszélgetésből, akkor a kapcsolat megszűnik. Minden különböző beszélgetésnek különböző PIN kódja lehet, így akár egy időben több konferenciát is fel lehet építeni.



· Média szerver – Media Server 
 Megnöveli a meglév? alközpontok és átjárók tulajdonságait PSTN vagy IP szolgáltatásokkal. Használható, úgy, mint egy hagyományos rendszer, vagy mint egy soft switch. Az Asterisk bővített szolgáltatásokkal és funkcionalitásokkal rendelkezik a hangposta- és a konferencia szolgáltatások terén. Távoli irodákba, telephelyekre minimális költségráfordítással helyezhetők ki VoIP mellékek, melyek úgy muködnek, mintha készülékek egy telephelyen lennének (a telephelyek, irodák közötti telefonálás ingyenes). 

· VoIP és Protocol átjáró – VoIP and Protocol Gateway
 Széles körben támogatja a hagyományos TDM és a VoIP protokollokat, rugalmas átjáró kezelést biztosít a különböz? csatornákon. Az Asterisk használata nem csak egyszerű, hanem könnyen kommunikál más telefonos csatornákkal, pl.: E1/T1, PRI, BRI, SIP stb. Ez lehetővé teszi a különböző átjárók használatát, redundánssá tételét. 

· VoIP kapcsoló – VoIP Switch
 Egy olyan soft switch, amely helyettesíti a hagyományos TDM alapú alközpontok tudását. Megtalálhatóak benne a mellékek, az átjárók, média szerverek és egyéb Asterisk szerveralkalmazások. Kezelni tud bármilyen virtuális VoIP protokollt, megtalálható benne SIP, IAX, H.323, MGCP, és a Skinny. 

· Hívás rekordok – Call Detail Records (CDR)
 Folyamatosan gyűjti a hívás rekordokat és küldi a címtárnak. Ezekből a rekordokból lehet kinyerni a fontos információkat, statisztikákat (pl.: díjszámlázó szoftvernek Call Center alkalmazásoknak). Ezek a hívásrekordok érkezhetnek mind kimenő mind bejövő hívásokból. 

Vélemények

Írd meg véleményed

AstBoxes  nano VoIP telefonközpont

AstBoxes nano VoIP telefonközpont

Piacon egyedülállóan kedvező árú és tulajdonságú telefonrendszer!

Írd meg véleményed

Vásárlók, akik ezt a terméket megvettél: