Virtuális telefonközpont bérlése

726

  • korlátlan mellék létrehozható
  • minden funkcióval rendelkezik (hívócsoport, IVR, hangrögzítés stb.)
  • nincs karbantartás, áramfogyasztás, adatvesztés, alkatrész utánpótlás, leállás, áramszünet, vagy más kiesés,

Bővebb leírás

3 984 Ft‎ Adóval
3 137 Ft‎ Áfa nélkül

Adatlap

Hangrögzítés 1000

Egyéb infó

Kizárólag VIPTEL VOIP szolgáltatással vehető igénybe!

Bérelhető VoIP telefonközpont 

A telefonközpontok virtualizációja számos újítás és könnyítés bevezetését tette lehetővé.

Minden eddigi telefonközpontos megoldástól rugalmasabb, biztonságosabb és költséghatékonyabb. 

Könnynéd skálázható rendszereink korlátlan mellékek használatát és korlátlan párhuzamos hívások bonyolítását biztosítja ügyfeleink részére.

Minden ismert opcióval rendelkezik így:

 · Intelligens Válaszadó Rendszer – IVR 

· Automata kezelő – Auto Attendant

· Konferencia híd – Conference Bridge

· VoIP és Protocol átjáró – VoIP and Protocol Gateway

· csörgési csoportok

· hívások felvételezése – Call recording 

· hívás átirányítás – follow me opció

és számos további opció.

Ügyfeleinknek teljes jogú hozzáférést biztosítunk Virtuális telefonközpontjukhoz viszont technikai ügyfélszolgálatunk mindenben rendelkezésükre áll.

 

VoIP alapú készülékekkel vehető igénybe, a készülékeket mellékként regisztráljuk.

Nagy előnye hogy nem helyhez kötött, akár különböző országban vagy városban lévő irodák is egységesen egy telefonrendszerként képesek üzemelni!

Külföldi hívószámok igénylését követően akár egy Angliai vagy Francia hívószám pontosabban (60+ országból igényel hívószámot) is bevezethető ezen rendszerbe.

 

ALL IN ONE* szolgáltatásunk keretein belül egyszolgáltatós, teljes körű szolgáltatásunk  minden elvárást kielégítő modern megoldás a legkisebbtől a legnagyobb cégek részére.

* ALL In ONE Viptel Kft biztosítja a telefonszolgáltatást, Virtuális telefonközpontot, VoIp készülékeket, és a rendszer kiépítését valamint karbantartását is.

7/24 support + Belfőldí hívószámok + Korlátlan mellék kiszolgálására alkalmas Virtuális központ havi bérleti költsége 3000+ Áfa

3000+Áfa költségen felüli költségek a kimenő hívások költségei melynek feltételeit honlapunkon megtalálja.

 

A bérlés előnyei:

- nincs karbantartás, áramfogyasztás, adatvesztés, alkatrész utánpótlás, leállás, áramszünet, vagy más kiesés,
- nem kell költeni a fejlesztésre, bővítésre,
- állandó archiválás, mentésből való visszaállítási lehetőség,
- administrációs feladatokat mi végezzük,
- korlátlan bővítési lehetőségek
- próbalehetőség

 Kiválló ügyfélszolgálati rendszerek, callcenterek kialakítására!

 

Néhány kattintással:

  • új mellékeket adhat hozzá,
  • IVR -t állíthat be,
  • könnyedén hozhat létre híváscsoportokat akár más-más telephelyeken lévő mellékek összekapcsolásával is,
  • átirányítás, „ne zavarj” funkció bekapcsolása,
  • hangposta aktiválása,
  • hívásforgalom áttekintése stb.
 

Telepítés, támogatás


 nincs szüksége szakemberre (24 órás támogatás)


Az ügyfelek számára a megvalósított megoldás kulcsrakész rendszert kínál. Az általunk forgalmazott IP alapú telefonközpont és eszközöket igény szerint telepítjük, felkonfiguráljuk, és karbantartjuk. Elképzelésük és elvárásaiknak megfelelően kialakított rendszereket biztosítunk.

 

Minden elvárásnak megfelelő rendszerek.

 

· A rendszer egy Linux alapú VPS szerver számítógépen fut és nincs szükség hagyományos PBX hardverre. Kialakításakor a rugalmasság, a flexibilitás és a megbízhatóságon volt a hangsúly.

· Korlátlan telephely összekapcsolása megoldható, külföldön lévő munkatársak csatlakozása, külföldi irodák összekapcsolása

 
· A hagyományos alközpontoktól eltérően a rendszer Voice Over IP működéséhez nincs szükség speciális hardver elemekre. Az IP telefonok mellett a rendszer kezeli a hagyományos telefon készülékeket (ezeket adapterek segítségével) és használható az általunk telepítethető soft phone alkalmazással is akár mobiltelefonról vagy számítógépről, laptopról. 

· Műszaki javaslatunk komplett alközponti szolgáltatást nyújt ügyfeleink számára. A hagyományos funkciók mellett megemlítjük a hívószám kijelzést, a SIP és H.323 protokollokon történő kommunikációt, a konferenciakezelést, és a telefonkönyv kitárcsázó funkcióval szolgáltatásokat). 

 

· igényeljen tőlünk VoIP hívószámokat az ország bármely területéről vagy akar külföldről is. Ezen számok fenntartása kedvezőbb áron mint bármely hagyományos telefonszám fenntartása.

 
Alközpont –IP PBX
 Egy olyan alközpont, amely versenyez mind tulajdonságban mind működésben a hagyományos alközpontokkal. 
Más hagyományos alközpontok jóval drágábbak, nagymértékben licence függők, és saját bővítőkártyáit és rendszerkészülékeit kell használni.


 Jóval költséghatékonyabb, alacsony karbantartás igénylő, flexibilis és együttműködik minden hang- és adathálózattal. 
 
· Intelligens Válaszadó Rendszer – IVR 

 

 Flexibilis IVR képessége megengedi, hogy a felhasználó akár adatbázis integrációt is használjon, és a menük hangállományait meghallgassa. Használhatunk MySQL-t vagy egyéb nyílt rendszerű adatbázist. Az Asterisk IVR-ban normál tone vezérléseket lehet kiadni. Adatbázisba képes rekordokat írni, adatbázisból képes adatokat lekérdezni. 
Az IVR-ban több szintű fa (menü) struktúra alakítható ki. 

·
Automata kezelő – Auto Attendant
 Automata-kezelő tartalmaz hangbemondásokat, „zenetartásban” szolgáltatást, hangüzenet továbbítást további lehetoségekkel (e-mailküldés). Hívástartás közben választható, hogy zenét vagy előre rögzített szöveget hallgasson az ügyfél. Különálló automatakezelő funkciók használhatóak, különböző helyzetekhez. A hangposta flexibilisen használja a mellékeket, dolgozói osztályokat, címtárakat. Az Asteriskben a hangposta kapacitás csak a szerver PC kapacitásától függ, szemben a hagyományos alközpontokéval, amelyek licence kötelesek.



· Konferencia híd – Conference Bridge
A „Meet Me Bridge” teljes funkcionalitása integrálva van az Asterisk-be, és támogatja a több résztvevős üzleti konferenciabeszéléseket is. A konferencia vezetője tudja meghatározni, hogy csak hallgatni vagy hallgatni és beszélni is lehessen a konferencián belül. Ha a konferencia vezetője kiszáll a beszélgetésből, akkor a kapcsolat megszűnik. Minden különböző beszélgetésnek különböző PIN kódja lehet, így akár egy időben több konferenciát is fel lehet építeni.



· VoIP és Protocol átjáró – VoIP and Protocol Gateway
 Széles körben támogatja a hagyományos TDM és a VoIP protokollokat, rugalmas átjáró kezelést biztosít a különböző csatornákon. Az Asterisk használata nem csak egyszerű, hanem könnyen kommunikál más telefonos csatornákkal, pl.: E1/T1, PRI, BRI, SIP stb. Ez lehetővé teszi a különböző átjárók használatát, redundánssá tételét. 


· Hívás rekordok – Call Detail Records (CDR)
 Folyamatosan gyűjti a hívás rekordokat és küldi a címtárnak. Ezekből a rekordokból lehet kinyerni a fontos információkat, statisztikákat (pl.: díjszámlázó szoftvernek Call Center alkalmazásoknak). Ezek a hívásrekordok érkezhetnek mind kimenő mind bejövő hívásokból. 


· Hívások rögzítése

Ügyfélszolgálatok, callcenterek részére alap elvárás a beszélgetések rögzítése.

 

 Call Center funkcionalitás és még sok további lehetőség.

 

Részletekért érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon.

 

Vélemények

Írd meg véleményed

Virtuális telefonközpont bérlése

Virtuális telefonközpont bérlése

  • korlátlan mellék létrehozható
  • minden funkcióval rendelkezik (hívócsoport, IVR, hangrögzítés stb.)
  • nincs karbantartás, áramfogyasztás, adatvesztés, alkatrész utánpótlás, leállás, áramszünet, vagy más kiesés,

Írd meg véleményed

Kellékek